Mange virksomheder og websteder prasenterer deres reklamemateriale i en lang rakke forskellige koncepter. De har hver isar deres egen karakteristiske stil og design, men mere end skitsen og prasentationen er det indholdet og artiklerne, der holder din potentielle kundes opmarksomhed fastlast pa dit opt-in markedsforingsmedie. Kreativitet er noglen her.
Ved at tale med mange tilfredse opt-in listeabonnenter og fora har jeg lart af, hvad der er afgorende i opt-in marketing, og hvad der far abonnenterne til at tigge om mere i stedet for at sta i ko for at afmelde sig.
Hold dit reklamemateriale let, kreativt og originalt. Mange mennesker er stressede i forvejen. Hvis de far et indelukket forretningstilbud frem for en letmalt e-mail, kan det blot ophidse dem endnu mere. Et varmt, venligt smil eller en spog er altid mere velkommen end et seriost forretningsmode eller et seriost forslag. Selv om du onsker, at dine kunder skal tage dig og dine produkter og tjenester alvorligt, vil du ogsa gerne vise dem, at du ved, hvordan man har det sjovt.
Sprojt lidt farve i dine e-mails samt giv nogle billeder og artikler, der kan vare relateret til dig, men som ogsa viser gode nyheder eller gode, lette billeder. Tilvejebring et nyhedsbrev eller reklamemateriale, der vil holde dem i et let humor. Gor dine materialer iojnefaldende og fangende, sa de ikke vil kunne tage ojnene fra dem. Prik deres interesse.
Hav godt indhold og gode artikler, selv om det betyder, at du skal investere i en erfaren og professionel tekstforfatter til at skrive dem for dig(En savoir plus sur e søgemaskineoptimering seo).
Posts from the same category:
- 17+ måder at øge organiske søgemaskiners placeringer på
- Forøg din søgerangering med disse 6 kraftfulde tips
- Tips og tricks til at optimere dine websteder til søgemaskiner
- Den komplette guide til søgemaskineoptimering: Den endelige SEO-rangeringsressource
- Sådan rangeres højere på Google: Nøgleord, optimering på siden